Sjukling

Japp, då var jag här igen. Igårkväll hade jag 39 graders feber, nu när jag vaknade mår jag skitbra. Jobbigt att jag missade att skriva prov idag då! Schemat för sommarskolan är lagt, jag går 12.30 - 15.00 varje dag. Ganska bra tider iallafall.
Nu till lördagen dårå. Vaknade upp hos Emma, då tog vi moppen till Mikaela där vi hämtade pengar och åkte till stan. Vi skulle leta present till Jocke. Vi köpte en ölhatt, 10 rosor och ett kort som det stog "vi har äntligen hittat en kondom i din storlek, xxs!" så satt det en minikondom på, haha! Väl inne i stan började jag redan då må dåligt, tryckte i mig alvedon (vilket hjälpte för hela kvällen). Sen åkte vi hem till mig, Mikaela kom dit och vi fixade oss, sen bar det av mot Jocke. Mycket folk, säkert jäättegod mat (åt inte pga mitt revben jag skadat dagen innan på Jockes studsmatta, var inte hungrig av smärtan). Minglade lite, och vid någon tid, kollade inte på klockan en enda gång under kvällen så jag vet inte vad den var, men då kollade vi lite på matchen iaf. Efter straffen gav jag upp. SÄMST. Det dansades, öppnades presenter, togs massor med kort osv. Kvällen blev riiiiktigt lyckad måste jag säga! Vid 3 tiden hämtade Emmas kompisar oss och skulle köra hem oss, men när vi lämnat Mikaela får vi värsta flippen och vill tillbaka. Så vi åker tillbaka och somnar där.
Vaknade klockan 8 typ dagen efter, 4 timmars sömn, av att jag har skyhög feber = alvedonen har gått ut. Kallsvettades hela morgonen sen fick jag alvedon. Det konstiga var att kvällen avslutades med massor med folk, men när vi vaknade var vi 6 stycken kvar + hans familj. Vart var jocke? haha mysterium. Efter ett tag fick jag ett sms av Amanda där det stog "är du kvar?" och när jag frågade fall hon kom hem ordentligt igår så svarade hon att hon var kvar. Så vi började leta och när vi kommer utanför garaget hör vi musik därinne. Öppnar dörren och där kommer 2 tjejer ut, Jocke ligger i en sovsäck på någon säng, Amanda, Jackie och Erik ligger på madrasser på golvet. Skön syn måste jag säga, haha. Sen spelade vi lite fotboll, chillade i solen och sen åkte jag och Emma hem till henne och gjorde nudlar. Sen somnade jag och sov typ 2 timmar. Mikaela var där också.
Jocke kom och hämtade oss och vi körde ut på munsö och sen ner till Jungfrusund där vi satt och mös på hans båt, köpte kaffe och cola och sen fick jag skjuts hem vid 8 tiden. Däckade 25 minuter senare.

idag är jag ju då hemma, har tråkigt som bara den, men skönt att vila upp sig på samma gång. Ska snart ta tempen, sen måste jag duscha, städa och fixa lite. Imorgon är det måluppfyllnadsdag som gäller. Spännande!



Bild 1: Nyktra Jocke vi mötte på bussen i fredags
Bild 2: Jocke frös i Lovö Edeby, Emma lånade ut strumpbyxor
Bild 3: Mikaela och Jocke på mottagningen
Bild 4: Jocke öppnar presenter med ölhatten på huvudet

Bild 5: Emma och Mikaela i båten

xoxo Tilde


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0