Sommarlov

Idag är jag glad.
Vi hade det jättetrevligt ikväll, tills äckliga människor från ekerö och bromma kom dit, även fast jag inte ville ha dit dom :) Det blev lite bråk när jag var och skyddade mig från regnet, gissa om jag laaackade när jag kom tillbaka. INGEN slår mina vänner. Äckliga idioter. Och en person, nämner inga namn, sätter inte sin fot i närheten av mig igen. Han kan fortsätta tro att han kan få mig, men gubben, inte efter det här.
Förutom att töntarna kom och förstörde så var det iallafall kul. Jag och Mikaela kom på att vi hade missat sista bussen, så Jocke kom till brommaplan och hämtade oss. Synd bara att idioterna ännu en gång ska förstöra mitt liv och drar i nödbromsen på tbanan, så vi står stilla i stora mossen i typ 20 min, så Jocke fick hämta oss där istället. Väl hemma hos MIkaela kollade vi på en skiiitskum film sen däckade vi.

Vaknade imorse av att Emma ringde, och jag bestämde mig för att åka till skolan och ge det ett nytt försök. Det är jag glad för att jag gjorde, för vi har bästa dealen med Masoud. Vi tar hem boken, pluggar på första kapitlet och kommer tillbaka den 18 och skriver prov. klarar man det är sommarskolan klaaaaaar. iofs får vi ta resten av kursen i tvåan, men who cares? Det är säkert inte bara jag som verkligen behöver sommarlov nu..

Efter skolan käkade jag och Emma på donken, sen åkte vi hem. Jag måste städa mitt rum idag känner jag, tror det var några år sen det dammsögs här inne. Haha nerå, så äcklig är jag icke. Hörde att nåra av boysen kanske skulle till grönan ikväll och se dead by april. Och jag avgudar jävlarna, så det kanske blir min kväll. Grönalund. Spännande, hoppas på att få se Kissie. Skämt å sido.

Under vårat lilla mattepass idag tog Qellie egopics'. ENYOJ!  or die..


xoxo Tilde



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0