SÖNDAAAAG

Hejhopp gummisnopp!
Jag har knappt orkat röra mig idag, alldeles för varmt alltså.
IALLAFALL, i fredags hade Tove middag, det var jag, Mikaela, Becka, Ida, Emma, Emmy, Emelie som var där. Vi åt grillat kött och potatis, mums! Efter några timmar åkte vi till råcksta där vi satte oss ute i solen och drack lite, sen vidare mot brommaplan där jag mötte Emma, Mikaela och Mikaelas kompisar. Jag käkade på donken sen tog vi bussen till Skärvik där vi skulle på fest/chillkrök. Det var mysigt där, men ganska segt. Så jesper och sebbe kom och hämtade oss, dom skjutsade hem Mickan, sen åkte vi 4 till OK i brommaplan och köpte chips, dipp och cola som vanligt. Sen påvägen hem, då var klockan 3 kanske, så håller vi på att krocka med en älg. Aldrig sett en förut, men fyfaaaan vad stor den var. Jag höll på att skrika ihjäl mig, haha. Sen åkte vi hem, kollade på film och sen somnade.
Och sen över till Lördags.
Jag och Emma vaknade vid 11 tiden kanske, då kände vi suget efter nybakat bröd. Så vi tog moppen till centrum där vi köpte skinka och bröd. Grymt gott var det. Vi segade typ hela dagen, sen fick vi skjuts till centrum igen där vi mötte Qellie, käkade på grillen och sen åkte hem till mig igen. Vi badade efter en stunds vattenkrig, jag och Qellie spelade fotboll under ytan och Emma var domare. Moget tjejer.
Senare mot kvällen kom Tove förbi och alla vi satt på altanen med filtar, tända ljus och spelade spel. Vi var i tre olika lag, två i varje. Sen skulle den ena spelaren i ett lag ta upp en liten polett med ett ord på, så skulle man på 30 sekunder försöka förklara för sin medspelare vad det stog på, med andra ord. Skitkul! Emma och Tove vann, jag och Qellie kom tvåa och Jesper och Sebbe kom sist, dom hade fuskat.
Sen åkte Tove till statoil, köpte godis till mig och sen mös vi framför Wallander - skulden hela kvällen. Porr kollade vi på också, bra skit. Somnade vid.. aa någon tid, ingen aning om vad klockan var.
Söndag idag och siste man (Qellie) har precis åkt hem. Jag har duschat av mig all svett, men är helt varm igen. Fan för det här way too varma vädret. Pappa kommer hem från Dalarna idag, yiiiippie :D Och på fredag åker jag upp till min lillebrors födelsedag. Gud vad jag saknar de små liven.

Nu måste jag klä på mig osv, ska snart börja röra mig mot stan, jag och Emma ska gå på bio och se Baksmällan. Har hört att den är sjukt bra.


Qellie & Jag



xoxo
Okej, jag såg nu att man inte ser älgjäveln, haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0