Söndag

Tjaa, jag vet att jag inte har skrivit på 3 dagar men jag har inte varit hemma och har inte haft tillgång till dator. Men nu är jag tillbaka igen ;D i fredags var jag med fanny, vi gjorde ingen speciellt. Var ganska trötta. Igår var vi hemma hela kvällen sen får jag ett sms av ingman och fråga om vi ville komma till rissne och chilla lite så vi fixa oss och åkte dit. Det var ungefär 10 pers där, rökte vattenpipa, kolla på tv och prata lite. Fanny drog runt 2 tiden och jag stanna kvar för jag orkade inte röra på mig, var så jävla trött. Vakna runt halv 4 idag och fick panik, skulle vart hemma kl 3. Nu sitter jag är hemma och har precis ätit middag med familjen. Min bror fyller år idag också, GRATTIS! Nu ska jag gå och kolla på tv, skriver kanske senare om jag inte somnar, puss - MIKAELA


Kommentarer
Fanny

Haha vadå att vi inte gjorde någonting i fredags! Vi var ju fan hemma hos våldtäkts mannen i Barkaby ju :O och sen drog vi ju till nacka hem till Lucas och du träffade ju alla coola vänner på busen! XD haha är du glömsk eller? :P <3

2009-06-07 @ 20:29:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0