Sorry man

..för väldigt väldigt dålig uppdatering. Men det är ju så när sommarlovet har kommit, man har så mycket att göra hela tiden. Igår iallafall, jag somnade på något konstigt vis vid 4 tiden och vaknade igen vid 6 av att min familj satt och åt middag. Så jag langade rushen ner, vilket jag ångrade sen för alla var så jääävla sura. Sen tog jag moppen till centrum där jag lämnade moppen till Jesper och tog bussen hem till Emma ute på landet. Mikaela var också där. Vi satt och pratade lite och sen åkte vi till Ekerö igen där det var skolavslutningsgrej för småknåddarna. Inte sådär jäääättekul. Så jag och Jessica gick hem till henne och kollade på "vi hade iallafall tur med vädret igen" I love it! Vid 1 cyklade jag hem i mörkret, tur att vi bor så nära.

Idag min vänner fyller Mikaela Krantz 17 sommrar. GRATTIS HUNNY! Jag och Jessica ska snart åka till Solna Centrum och kolla efter en present till guzzen, sen ska vi hem, byta om, och sen åka till Mikaela där vi ska käka middag. Efter middagen drar vi till Jungfrusundsmarinan och fikar lite, sjukt mysigt ställe. Nu måste jag hoppa in i duschen, Jessica hatar när jag är seg :D

 En liten bild på hur busshållplatserna kan se ut ute på landet :) Skrattade as hell när jag såg den

xoxo Tilde



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0