Summertime!

Älskar vädret! Efter skolan åkte jag ju som sagt hem till min moder, sen när jag skulle åka hem så hade det hänt en olycka på Nockebybron, ohnooooo. Alltid kö där alltså. Iallafall så smsade jag mamma och frågade vad som hade hänt, hon jobbar på akuten så hon berättade att det var en cykelolycka. Ajaj. Tog en kvart ungefär att åka från brommaplan till Nockeby. SUCK.
Sen mötte jag Mikaela, Jessica och hennes kompis, vi gick till UM och sen till apoteket och sen åkte vi hem. Jag la mig i solen tills jag inte ville leva längre, då tog jag mig ett dopp. JAG TOG ETT DOPP. Förstår ni hur stort det är för mig? Eller ja, dom som känner mig förstår. Gah, så stolt.. Sen solade jag igen, sen åt jag hamburgare. Nuuuuu ska jag snart möta Jessica, vi ska gå och köpa godis och sen hit och kolla på nya Wallander, har redan sett den men jag offrar mig för henne. Höhö.


En liten bild på mig från idag. JA, jag sitter och kissar. Haha!

xoxo Tilde


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0