Tisdag

Idag har jag träffat Tove och Mikaela en stund, mysigt att träffa dom, så himla länge sen. På fredag ska jag hem till Tove på middag, så då träffar jag dom alla igen :) Sen åkte jag hem och städade, jag HATAR att tvätta. Hur många gånger mamma och pappa än berättar hur man ska sortera tvätten så fattar jag inte. Jag är typ dum i huvudet. Hatar också att Jesper tror att han kan ställa saker lite här och var bara för att "jag får ju pengar för att ta undan det". idiot asså. Jag e så jävla arrrrrrrrrg. Dessutom har pappa köpt korv och bröd till middag? Liksom, va? Jag har inte ätit korv på typ 5 år. Kommer svälta.



Känner mig så jävla ihålig. Jessica vart är du när jag mest behöver dig? Ensam. Så otroligt jävla ensam.

xoxo Tilde


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0