tja!

Fan vad svinigt kallt det är på kvällarna. Hit med sommarvärmen!
Jag har haft så oooont överallt idag så jag somnade på soffan till top model, sen vaknade jag, gick och la mig i sängen med alla kläder på tills pappa kom hem och började skrika och frågade om jag var hemma. Skön väckning. Han klippte gräset och sen åkte vi till kebabmamma och käkade pastasallad med kyckling. Mums! Sen åkte vi hem, var hemma i 10 min sen skjutsade han mig på motorcykeln hem till Emma. Vi åkte hem till Mickan och kollade på room service och sen beck. Jävla bra skit. Kom precis hem, är fortfarande helt slut. Ska lägga mig i sängen och läsa en bok jag e beroende av, precis som alla andra Liza Marklunds böcker :p läser "hemligheten". Imorgon ska jag städa heeela huset. Pappa har anlitat mig som städare i några veckor nu. Moneymaker.

OCH SOM VANLIGT VÄGRAR BLOGG.SE SAMMARBETA MED MIG SÅ INTE BILDER LADDAS UPP. fan vad arg jag blir!

xoxo Tilde


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0