Torsdag

Tjaaaaaaaa!
Skönt det var att komma hem idag, har ju varit hos Emma i två dagar. Så jävlans varmt ute nu så när jag kom hem doppade jag mig förvånandsvärt i poolen. Det tog i och för sig typ 2 sekunder innan jag var uppe igen. Det roliga är att jag känner mig verkligen som fiskmat, simmande fiskmat, och vilka fiskar nappar inte på det? Juste.
Sen solade jag i nån timme, blev lite nervös när min granne kom in på våran tomt x antal gånger och skulle in och låna något av pappa i garaget osv, så jag gick in och duschade. Går inte att beskriva hur gott jag luktar, helt sjukt. haha! Ikväll vill jag festa, men vi får se hur långt vi kommer med det. Är segilito.

Imorgon åker pappa till Dalarna igen, han ska göra det några helger i rad nu. Jag vill inte att han åker, orkar inte vara ensam igen. I want my familly back now! Helgen efter den här, alltså 3-5 Juli åker iallafall jag, Emma, Mikaela, Jesper och Sebbe till Dalarna och firar min lillebror som fyller 7 år. Vi åker nog med Sebbe dit, sen ska vi försöker hinna med att träffa mina kompisar där som jag inte träffat på flera år. Ska bli trevligt.

Emma, man ser inte så mycket på bilden, men IN YOUR FACE, du är fortfarande en vandrande glödlampa bredvid mig :)


xoxo Tilde


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0