Trött..

Tjabaa, vakna för ca 1 timme sen.. Igår var jag, cassandra, fanny hemma hos en killkompis, där var också 2 andra.. När vi kom dit satte vi oss och spela ölspelet och ett till spel som jag inte vet vad det heter. Trevligt var det ialf :) klockan 3 på natten börja vi köra sanning och konsekvens, hahahah! Fyfan va kul det var. Sen gick alla och la sig förutom jag och två andra, inga namn nämns. Eller jag och en kille hade väl typ somnat sen kommer ***** till oss och säger att vi ska börja dricka igen och klockan var väl 5 på morgonen då. Jag sa att jag ville sova och försökte men sen börja jag och ***** tjafsa så jag drog vid 7 tiden på morgonen. När jag kommer ner till roslagsbanan så är det förseningar i trafiken mot stockholm. Så där fick jag stå i en timme och sen kommer den. Jag åkte till mörby och tog 176 bussen mot brommaplan men somnar och vaknar upp i tappström -.- fyfan vad sur jag blev. Där fick jag ta en buss till brommaplan och sen åka hem. Kom hem runt 10 tiden och somnar på en gång. Snart ska jag gå och lägga mig igen och kolla på tv. Är skit trött.. och jag orkar verkligen inte vända på dygnet nu.. Puss - mikaela


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0