(y)

Humöret går uppåt, men fan inte mycket. Iallafall så såg jag att lilla jönssonligan går på 4an nu, ska kolla lite på det, äta chips och måla naglarna. Sen somnar jag nog, förhoppningsvis. Ska till skolan imorgon 8.30 och skriva prov, sen slutar jag. Hoppas min lärare låter mig plugga innan med tanke på att jag inte kan plugga hemma så måste jag göra det i skolan. När jag tänker efter låter hela mitt liv deprimerande, haha! Så farligt är det inte. Nej, over and out


(JAG TOG BORT BILDEN NÄR JAG VERKLIGEN INSÅG HUR DEN SÅG UT.)
Såhär har jag sett ut ungefär hela dagen. Rödgråtna ögon och skitskabbig. Ibland får man må dåligt. Jag har en tröja på mig, en tubtop, men den syns inte så bli inte rädda att jag sitter med tuttarna i vädret i min ensamhet. Det hade iofs varit tillåtet idag med tanke på att jag har kallsvettats som ett djur.

xoxo Tilde


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0