Yeeeees!

Jag trodde jag skulle dö idag. Jag har varit hemma hela dagen och haft så jävla tråkigt. Så kom jag och tänka på min söta granne Jessica, men självklart skulle hon på jävla mottagning. Sen får jag ett sms där det står "pappa är sjuk så vi ska inte åka -.-<3" YEEEEEES. Stackarn hon kommer behöva vara med mig hela kvällen,  och vi ska absolut åka moppe till centrum och köpa godis, för det är jag jättesugen på. Imorgon börjar jag klockan 2 :D Har jag någonsin sagt hur mycket jag älskar dig? Jessica alltså.. haha! Cp jag är.. nu måste jag ut innan jag dör.

Här tänkte jag lägga upp en bild på godis för att suktas lite, MEN självklart ska det krångla och inte funka.. Aja, var sån, var det.

xoxo Tilde


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0