16 maj

Igår blev det inte rikigt som jag och tilde hade förväntat oss.. eller i början av kvällen blev de det, vi åkte mot kungsan och träffade några av tildes kompisar så vi var där ett tag, efter det börja vi röra oss mot ekerö för att gå på fest, träffade jocke vid tc också, han hade varit på grönan och skulle hem. När vi väl kommer till ekerö och möter upp viktor och går mot festen så får vi inte komma in för att det var för mycket folk.. Så vi gick tillbaka till bussen och åkte hem till mig. Idag har vi bara varit hemma och vaktat arrak och lina, mina hundar. Nu har hon åkt hem och jag ska snart duscha, ska möta upp henne senare. Vet inte vad vi ska göra ikväll, kanske ska på fest :) puss - MIKAELA



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0