Älskade familj

Jag kan inte låta bli att älska min familj just nu, eller i alla fall min lillebror Ted 10 år. Han får mig verkligen alltid att skratta, jag börjar gråta åt hans skämt. Idag när vi satt och käkade pratade vi om att alla grannar alltid lånar saker av oss, till exempel mjölk, smör, ägg osv. Då säger Ted "om vi skulle gå runt till alla grannarna och ta tillbaka våra ingridienser skulle vi hinna baka en kaka innan vi kommer tillbaka" hahaha!
Och det bästa med honom är att han inte skrattar åt sina egna skämt, då dör jag ännu mer, för jag är ensam(mobbad) om att skratta.

En stund innan det satt pappas fru Åsas mamma och berättade att hon ska på dramaten på "allsång med lasse berghagen" typ på tisdag. Då säger Ted med ironisk röst "åh vad kul, snälla säg till om det finns en biljett över!" haha
Skrattar fortfarande, make me stop, det har gått över gränsen nu!


xoxo Tilde


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0