Älsklingen har kommit!

Nu har min nya mobil kommit, den ligger på skrivbordet och laddar och jag längtar som bara den att den ska ladda klart, hehe. Som sagt gick ju min andra mobil sönder och som jag vet ialf så kan vissa personer vara helt beroende av sin mobil, jag blev typ helt förkrossad när min andra mobil gick sönder men nu så har jag fått min nya och jag bara älskar den, haha. Idag har det inte hänt så mycket, började halv 10 imorse och vi hade bara 2 bf-lektioner sen fick vi sluta :D kom hem runt 2 tiden och satte mig direkt vid datorn och hade übertråkigt. Ikväll blir det plugg för min del, har fett mycket i skolan nu innan vi får sommarlov, SUCK. Aja, nu ska lilla mikaela gå, PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0