Boooring

Då var jag här igen.. Eller ja, ska jag vara ärlig så har jag varit här i flera timmar. Har nämligen inte gjort nåååågonting idag, förutom att gå en promenad med Victor till centrum och tillbaka vid 11 snåret. Jag skulle gärna vilja veta vad problemet med min mage är, för jag börjar bli yr, är trött helt tiden och hörseln försvinner lite då och då. Har kanske inte med magen att göra, men jävlar vad ont det gör allting..
Med tanke på att jag har så tråkigt så har jag suttit och kollat igenom sjuuukt många bloggar,  och den sista jag läste var Egoinas. Jag hittade ett sjukt roligt skämt där, inte skrattat så mycket på länge.

"Cecilia var ute på båtsemester med sina tjejkompisar och de lade till vid en gästhamn i Trosa.
Eftersom det var Cecilias tur att sköta matinköpen gick hon själv till Konsum och handlade, medan de övriga tjejerna ordnade med båten.
I affären plockar hon två liter mjölk, ett tolvpack ägg, tre liter juice, ett salladshuvud, en burk snabbkaffe och ett paket bacon.
När Cecilia står i kön till kassan ställer sig en medlem av torgets A-lag bakom kvinnan.
När hon så småningom lägger upp varorna på bandet i kassan stirrar mannen på dom.
Medan varorna passerar kassörskan säger A-lagaren lugnt:
-Du måste vara singel.
Cecilia blir förvånad över hans ord, samtidigt som hon blir nyfiken på hur han kan veta det - hon är mycket riktigt singel.
Hon tittar på sina varor och undrar vad det är som avslöjar hennes civilstånd. Nyfikenheten tar överhanden och hon säger:
-Du har faktiskt helt rätt. Men hur i all världen kunde du veta det?
A-lagaren svarar:
-Du är skitful."

Jag kan inte låta bli att älska Johan just nu, han är alltid så himla gullig mot mig. Elak som jag är så orkar jag inte gå ut och träffa honom, men jag är sååå trött och har ont i magisen.. Fick precis ett sms där det stog "Johan däcka", så jag behöver inte ha skuldkänslor iallafall. Haha!
Jag tror att jag är hungrig. Eller jag vet inte, jag är sjukt sugen på något men kan inte komma på vad. Aja, ska bädda ner mig i mitt som vanligt för varma täcke och sätta på slutet av Never back down. Får aldrig nog av den. Och jag tror att min första tatuering kommer bli just den meningen, inte pga att filmen är så som den är, utan för att jag älskar uttrycket. Får dra en funderare över det där.
Här kommer två egopics' på mig. Första är i skolan i fredags och andra idag!







xoxo Tilde


Kommentarer
Denice

Åh! Tack så jättemycket! :D Det var riktigt kul att höra! :D

2009-05-30 @ 23:48:11
URL: http://aquarious.blogg.se/
tilde

den var jättefin faktiskt! :D

2009-05-30 @ 23:51:42
URL: http://notlikeus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0