(:

Jag och Annika kom och tänka på en sak i skolan häromdagen. Det är så att jag har börjat snacka med en kille i skolan som heter Milan, och det första man tänker på är ju fotbollslaget. Och med tanke på att både jag och Annika dör för finaste laget hammarby så kom vi på vad våra barn ska heta. Bajen eller hammarby. Hur vackert skulle inte det vara? Eller typ i mellannamn. Tilde Bajen Lantz. Couldn´t be better!
Som ni märker så har Mikaela inte varit hemma på ett tag, hon har varit ute med båten med Fanny, så hon kommer nog hem snart.

Nu sitter jag här desperat och väntar på att Tove ska komma till Ekerö, jag har lovat att bjuda henne på glass, mjukglass!  sen ska vi möta Jessica och sitta nere vid kanalen. Nu måste jag tvätta bort gårdagens smink (jag vet, usch) och byta kläder,  tänker inte gå ut i shorts korta som hotpants och ett fult randigt linne. Nej, på med skönare kläder.

xoxo Tilde


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0