Filmkväll på g..

Tilde tjatar ju om att jag ska skriva ett inlägg, får väl göra det för hennes skull då ;D nej, men ialf, här får du ditt inlägg tilde ;p Kolla just på filmen mean girls som jag har sett 100 gånger, men när jag väl ser den så tänker jag alltid på, du vet vad tilde, haha ;) vi går inte in på detaljer. Ska nog se en till film snart, har typ blivit galen i att kolla på filmer nuförtiden, men det är fett chill. Imorgon börjar vi 10.20 för vi slipper ha svenska första lektionen och sen har vi matte och tilde den jäveln har hoppat av matte A kursen så hon har bara en lektion imorgon. Nu ska jag gå och hämta kaffe och röka sen blir det nog film igen, hehe.
/ MIKAELA


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0