Gaah

Åh vad arg jag är. Pappa berättade att jag hade fått brev från Karolinska. Tänkte att jag äntligen skulle få veta vad felet med min mage var, MEN NEJ, då har dom tagit fel jävla prover på mig. Dom hade kollat hur det går med min medicin och inte min mage. Jävla idioter. Fick iallafall veta att mina värden är för höga och att jag slarvar med medicinen(?), slarvar skulle jag inte säga, jag har slutat ta den helt :D Så nu folket, var berädda på humörsvängningar med tanke på att medicinen hjälper min sköldkörtel att producera hormoner. Complicated.
Arg, så jävla arg. Hormage och horGunnar



Och för att göra mig själv lite gladare igen så tänkte jag visa min älskling. Jag kan inte beskriva min kärlek till denna bil alltså. SÅ JÄVLA SNYGG. Mitt allt, min bakgrundsbild, min själsfrände.


xoxo Tilde


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0