GNAGEEEET!

Idag var det fett chill i skolan, kom dit och vi hade ingen första lektion, det var eget ansvar.. Sen var det matte och då fick vi bara reda på slutbetyget och som tur var fick jag G :) jag gick inte på sista lektionen, fick åka hem för min underbara mamma, när jag väl kom hem la jag mig i sängen och kolla på film. Har haft världens huvudvärk hela dagen. Fanny mötte upp mig i blackeberg runt 5 tiden och vi åkte vidare hem till henne för att äta och fixa oss till matchen. Fyfan vad glad jag är, aik vann med 1-0 :D haha, jag var as hes efter matchen, men har blivit bättre nu. När jag och fanny var påväg hem till henne så kom vi på en sjuk grej: att bada i en plaskdamm med kläderna på, hahaha! Nu sitter jag iallafall hemma och ska gå och lägga mig när som helst och så ska jag ringa min lilla älskling :) Godnatt - mikaela

AIK FÖRALLTID!<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0