Gymmet

Tjaa, kom hem från gymmet för ett tag sen, fyfan vad jobbigt det var asso, men kul var det :) Jag och mikaela körde boxning pass. Idag var också chill i skolan, tror fan att det kommer vara det nu tills vi slutar. Fick reda på vad man fick i slutbetyg i engelska A kursen,självklart fick jag ig, jippi. NOOT. Aja, sen hade vi lunch och efter körde vi 2 lekar vid trekanten, haha :p sen slutade vi :D då börja jag röra mig mot kungsan för att möta fanny, hon skulle äta och ville ha sällskap så jag erbjöd mig att följa med :) nu sitter jag här och har precis ätit, ska fan lägga mig i sängen och bara tare lugnt, är helt slut i kroppen, haha. PUSS - mikaela


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0