Heybaberibarå

Tilde is in da hoooouse.
Nej jag skojade bara. Känner mig ganska osvensk efter dagens händelser. Vi hade då Didaktus-kampen på Körsön. Liljeholmen (min skola), Norrmalm och Jakobsberg tävlade mot varandra. Jag hade tydligen blivit uppskriven på friskis gympa, precis som resten av tjejerna i klassen, av söta Qellie. Tack för att jag fick välja själv vad jag ville göra :) Så vi skulle börja 10.30 för att heja på dom som spelade fotboll. Fick skjuts av Jocke så jag och Emma var där 10 typ.. KUL! Klockan 12 skulle friskis passet börja, men självklart är kärringen som ska hålla i det sjuk, så vi satt och gjorde ingenting hela dagen. Att kolla när dom spelade fotboll var som att kolla allsvenskan. Sjukt jävla kul. Iallafall så vann vi basketen, både tjejerna och killarna. Sen vann vi brännbollen, samma där. Sen fotbollen vann killarna och tjejerna vann en och spelade lika en. Sen var det sista grenen, dragkamp. Okej att liljeholmen söööööög, men guess what?! VÅRAN SKOLA VANN HELA SKITEN. Fyfan vad mäktigt det var när alla skolorna stog bakom en linje och dom berättade vilka som vunnit, alla sprang fram till varandra och skrek och hoppade och gud vet vad. Härlig känsla asså! 
Sen åkte jag och Emma till Ekerö och jag träffade Jessica. Min jessica. Brun var hon också :( dumma.. Hon kom hem från Spanien i natt, och faaaan vad jag har saknat henne.
Nu sitter jag här och är hungrig som en jävla jude. Ska ner och käka nu. See yah, don't wanna be yah!



bild 1: Mikaela och Sara
bild 2: Emma chillar
bild 3: haha insatta i fotbollen?
bild 4: när vi vunnit
bild 5: när vi vunnit
bild 6: när vi vunnit (försökte ta kort på gruppbilden men jävlarna gick i vägen)
bild 7: när vi vunnit. fick med lite av pokalen också!
bild 8: Sara, Jag, Emma och Tanyaaaaa


xoxo Tilde


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0