Holaaa

Tjena bloggen!
Nu är jag så trött och så varm så jag bara vill lägga mig i en snöhög och sova. Men det går ju inte, finns ju inga snöhögar. Idag har jag iallafall träffat Tove och Jessica, vi gick ner till kanalen och köpte mjukglass och satt där och mös litegrann. Det är inte ofta vi träffas tillsammans längre, alla bara lämnar mig och Jessica på Ekerö. En sak är iallafall säker, skulle Jessica flytta härifrån skulle mitt hjärta ta självmord. Usch, hemska tanke.. Don't leave me!
Sen gick iallafall Jessica hem, för hon skulle till sin farmor, så jag och Tove köpte godis och gick hem till henne och kollade på film, systrar i jeans tror jag den hette. Såg den på bio fötut, den e sjuktbra, men hann inte se slutet för då var maten klar. jaja! Sen gick vi ut på en prommis och sen gick jag hem, och nu har jag precis varit ute och lämnat pengar till Jessica, hon var min saver in the nöd igår när mitt kort inte funkade och jag var i desperat behov. Tack sweetie! Det börjar närma sig tisdag och Tobbes mottagning, har iiingen aning om vad jag ska ha på mig. Kommer sluta naket tror jag.
Jag är nu nyduschad och ny insmörjd med brun utan sol, ska göra kvällsmackor och lägga mig och kolla klart på Never back down, gjorde aldrig det igår. Tre skoldagar kvar, åh vad jag längtar, men ändå inte. Jag hoppas jag och Qellie håller kontakten under sommaren, brukar bli lite långt avstånd mellan oss på loven. Nu, innan filmen och mackorna ska jag börja med ett litet projekt jag har tänkt ut. Tror att det är någons födelsedag snart, den 26e.


Bild 1: Snygga Jessica
Bild 2: Solnedgången.
Bild 3: Mina snygga tofflor

xoxo Tilde


Kommentarer
Jessica

I will never leave you ensam på denna "öde" ö! haha!:D

känns som en viss jessica Lindberg fyller år den 26e ;O haha

Bild 1: jag ser tjockis ut utan att ens få upp bilden till en stor bild.. haha

2009-06-01 @ 09:07:57
URL: http://pigggeer.blogg.se/
tilde

aw, vad bra :D

du är tjock jessica, hahaha :D

2009-06-01 @ 13:35:56
URL: http://notlikeus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0