Home sweet home

Nu är jag back! har varit överallt känns det som. Mötte Julia och satt med henne när hon solade, sen kom CAS förbi en stund. Med tanke på att Jullan solade i 45(!!!) minuter så kom Erica förbi också, tråkigt att sitta där. Vi gick och köpte en kebabrulle, eller Julia köpte en åt mig. Kul att dom gjorde den extra stor, trodde jag skulle avlida när jag såg den och inte ens kunde greppa med båda händerna, haha! Sen gick vi iallafall hem till Julia och sen till tunnelbanan. Vid 10 tiden kom jag på att bussen redan gått, så Jocke var the saver in the nöd och hämtade mig, vi skjutsade hem Erica också. Nu sitter jag här, arg och glad på samma gång. Så himla skönt att veta vilka som verkligen finns där när man behöver dom. Stort tack till Jocke också som alltid lyssnar på vad jag har att säga, likaså min fina kusin Jennifer och mina andra vänner, ni vet vilka ni är. 
Nu ska jag kolla runt lite på datorn och sen krypa ner i sängen, fryser som en hund. Jag börjar 13.00 imorgon, men jag tror jag åker tidigare och umgås lite med min älskade classmate Mikaela. Käka lunch e ju också gott ;)
Godnatt och puss!

xoxo Tilde


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0