Läggdags..

Idag var det fett chill i skolan, började halv 10 med BF-lektion då vi kolla på någon film, sen var det lunch och BF-lektion igen efter, då gick vi till trekanten och körde burken, haha :p hade ingen engelska sista lektionen så då åkte jag till odenplan för att möta fanny :) vi åkte till kungsan och satte oss där i typ 3 timmar, var så jävla skönt väder asso! Sen åkte jag till johannesfred för att gå ut med en hund som jag alltid gör på måndagar och onsdagar, när jag hade varit där mötte jag upp fanny igen och hon följde med mig hem. För hon skulle klippa mig, ville få bort allt det slitna, tack älskling! Nu har hon åkt hem och jag ska snart gå och lägga mig, börjar tjugo i 11 imorgon, fett najs! :D Godnatt - mikaela


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0