Morsning!

Fan vad dålig jag är på att skriva. Iallafall, igår blev en trevlig kväll. Jag, Emma och Mikalea bestämde oss för att åka hem till Andreas där också Jennifer var. Vi hade det riktigt mysigt hela kvällen. Sen rasade allt jag byggt upp och jag hamnade i sängen, hemma. Jag kunde inte sova på flera timmar, jag kände mig så extremt full. Allting snurrade och jag ville bara spy. Jävla medicin.
Idag! Idag har jag suttit och hängt här.. Gick ner och hämtade mig en kopp kaffe också, haha. Har inte ens sett pappa eller Åsa än, dom har varit i dalarna sen i onsdags). Snart ska jag börja klä på mig och sminka mig och sen börja röra mig till solna. Jag känner att det är en riktig träffa-julia-dag. Jag behöver det idag. Annars har "lovet" varit grymt skönt. Behövde verkligen det. Snart är det sommarlov!..för vissa alla förutom mig. Jag ska gå sommarskola i 14 dagar. YIPPIE!
Nu ska jag inte gnälla mer, ska röra på fläsket istället.

Och juste, säg till om du vill ha mitt nya nummer!

xoxo Tilde


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0