Oj oj oj

Då var jag här igen med lite bilder osv. Imorse var det ju nationella, jag försov mig. Som tur är har jag redan hoppat av Matte A så jag skulle bara dit och göra ett försök, inget seriöst alls. Hela skoldagen har varit slapp, har haft rast hela dagen känns det som. Och mogen klass som vi har så har det spelats fia med knuff och lekts med kondomer hela dagen. Jag var mer för det sistnämnda. Tills Mikaelas kådis spricker och vi får stå och torka vatten på golvet, då var det inte roligt längre.
Nej, nu är jag hemma från skolan, vill inte tänka mer på det. I alla fall, jag hämtade min lillebror i skolan idag. Han börjar gråta varenda gång det är jag som kommer in i huset, men det är glädjetårar. Nu sitter jag här och väntar på mat, Åsa verkar jobba sent ikväll vilket betyder att pappa ska laga mat vilket resulterar till pizza. Mums! Sen ska jag åka till solna och träffa Julia, sjukt länge sen. Hon ska sola så jag ska chilla lite med henne. Måste sova tidigt ikväll så jag orkar upp imorgon, i och för sig börjar jag 1 typ, men iaf. Nog om mig, come on mickis, in med ett inlägg.


Pojkarna spelar Fia


Emma och Mikaela ute på rökpaus


Tror snubben kallas min lillebror


Och en liten jag

xoxo Tilde


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0