P to the m to the s

Nu är jag ännu argare. För det första  så är lingonveckan här. För det andra så har jag jääätteont i halsen, tack lillebror för att du gjorde allt för att jag också skulle få ont. För det tredje så hatar jag alla aikare för tillfället och överhuvudtaget. Ett derby ääär inte värsta grejen, lägg ner nu. Jag hejar på bajen, what to do  about it? För det fjärde så har någon tagit slut på tandkrämen, så jag fick ta barntandkräm. Smakade ungefär som att smälta massor av olika godisar tills det är sådär slajmigt, sen gnugga in det i tänderna. Mums! Mer hål när man har borstat än innan liksom. Jippie. Nej.. fan.. guess what? Jag ska lägga mig och läsa på lite om skola och förskola. Lär somna med papprerna i fejan. Godnatt på er!

xoxo Tilde


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0