Skit också

Jag har så saaaablans ont i magen. Känns som att jag svävar på rosa moln just nu, eller aa rosa och rosa.. Mer svarta. Och idag gjorde jag något dumt, jag laddade ner nya Wallander - hämden. Så nu ska jag pressa i mig alvedon och min medicin (inte glömma) och sen ska jag gosa ner mig i mitt way too varma duntäcke och kolla klart filmen, såg halva förut idag innan jag somnade. Imorgon är det fredag vilket betyder helg och exakt en vecka till skolavslutning!... för resten av skolan, själv ska jag ju gå sommarskola. Yihooooooooooo. På tisdag ska jag också på Tobbes student mottagning, mysigt, hoppade det blir fint väder. Har köpt en veckas resa till LA till honom, hoppas han blir glad! Nej, sängen & wallander kallar..

xoxo Tilde


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0