Slapp skola

Cherry cherry bom bom!
Shit vilken dag. Jag försov mig imorse, eller aa, jag skulle ta 10.07 bussen men jag vaknade typ 10 i. Snabb som jag är så hann jag iallafall! Åkte till skolan och käkade lunch på en gång, det var bla pannkakor och typ kycklinggryta. Det är så jävlans mycket mjölk (tror jag) i pannkisarna så jag tog kycklinggryta. Den smakade.. Nej jag finner inte ens ord, det var en av de äckligaste maträtterna jag ätit faktiskt. Så jag köpte mig en toast och en cola istället. Vid 12.40 började lektionen, ingen jobbade, alla sprang runt och skrek och gud vet vad. Tycker så synd om stackars Karin som inte vet vad hon ska göra med oss. Slutade 14.10, mer än en timme tidigare. Skön Zeidon är!
Nu är jag hemma och Åsas mamma är på besök. Hon ska laga mat, and guess what, PANNKAKOR. Kommer avlida! Tycker inte ens om det :( Ikväll hoppas jag på att min extremt söta granne vill kolla på film med mig, länge sen nu.


Och eeh. Cool Tilde


Utttåkade Qellie och Therese


Plugghästarna arbetar med att testa nya soffan
Simon, Emma och Mikaela


Ibland tycker jag också om skolan, iaf när man hittar lite bättre saker i boken



Malin Ulrica Melissa

Nej nu ska jag städa mitt otroligt ostökiga rum och sen duscha och BUS'a mig. Sen blir det mat! puss
xoxo Tilde

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0