Tisdag

Tjaa, kom precis hem ifrån vällingby med min syster.. Skulle köpa ett minneskort och en USB-kabel till min mobil :) Jag hittade minneskortet på kjell & company men ingen jävla USB-kabel, jag kollade på onoff, clas ohlson, teknik magasinet, the phone house och kjell company men ingen affär hade. Fan vad lack jag blir, de sa att jag skulle beställa från internet istället, suck.. Menmen. Idag har det varit fett chill i skolan, nationella i matte på morgonen, efter det hade vi världens längsta rast. Började kl.1 då vi hade bf-lektion och jag var redan klar med uppdraget som skulle vara klart tills idag så jag satt bara och lyssna på musik typ. Efter den lektionen hade vi idrott och det var faktiskt kul, först skulle vi gå runt sjön i trekanten och sen körde vi burken. Nu sitter jag här och ska snart äta middag, PUSS - mikaela


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0