Tjaba

Igår blev en lugn kväll, eller ja, det blir en lugn helg. Jag har en vit helg! Skulle köra en månad, men kom på att det är skolavslutning om en vecka och sånt skit, så.. Jag och Qellie kollade på film hos henne i högdalen och sen somnade vi typ vid 12, så jävla skönt. Idag solade vi en stund på morgonen, sen åkte vi till stan och handlade lite. Köpte hårspray, ansiktskräm och min älskade deo frå ldb.
Pappa ställde upp poolen igår, så nu är hela grannskapet här och badar i 17 grader, brrrrr. Det blir varmare snart. Snart ska vi grilla och sen får jag se vad jag gör, kanske träffar Emma.
Sen på måndag ska jag på akut gastroskopi för min mage. Är rädd redan nu, men jag har haft ont i tre dagar(+ typ 4 år) nu så något måste göras åt saken. Igår tryckte jag i mig 4 proviva shots, bakteriedödande, två gånger magbedövning och 6 tabletter, och det funkade! men kom tillbaka idag.. suck
Aja vad gör man?
Tänkte lägga upp lite bilder på poolen osv sen, måste bara ut och ta dom först :p

xoxo Tilde 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0