Tjena hallå

Nu sitter jag här hemma hos mamma igen. Vet inte varför jag är här, vi bråkar från morgon till kväll, och när vi inte bråkar pratar vi inte ens med varandra. Men jag känner att jag ibland måste komma bort lite från familjen. I helgen iallafall, jag och Mickis var 10 min på rix fm, det var så jäävla mycket folk. Fula danny var ju där, så då flockas fjortisarna (och tove såklart, haha!) Sen åkte vi hem till Mickis och sov där. Hennes pappa är diabetiker, vet itne fall det heter så, men i allafall, så han testade sticka mig. Det gjorde ont :( Jag var inte diabetiker, det är ju skönt. Tror jag skulle märkt det innan iofs :p
I lördagskväll var jag, Emma, Mikaela, Kalle och Jocke hemma hos Jocke. Dom badade jacuzzi och jag satt bredvid och spelade musik. Sen gick Emma och Mikaela till statoil och mötte nåra ekerögrabbar, då gick jag och mötte Mikaela nr 2 sen tog vi bussen till bromma och sen hem till mig och sov. Som jag skrev så var vi ute på tomten hela dagen på söndagen och lekte med mina syskon. Galet jävla kul må jag säga. Länge sen jag umgicks med dom. Sen åkte vi hem till Mikaela och hämtade ett simkort och sen åkte jag hem till mooooowr.
KUL HELG

Jag måste verkligen plugga, men jag hittar ingen motivation. Antar att jag gått på alldeles för lite möten med specialpedagogen med tanke på att det är motivation och koncentration vi jobbar upp. Suck! Jag satt precis och kollade på ett så jävla spännande cityakuten, sen gick jag en snabbis till datorn och en viss person var inne på msn. Jag fastnade här och missade hela skiten. Du vet vem jag menar mickis, haha! Usch, dumma tankar jag har! Dom kan inte försvinna bara.. Jävla skit :$
Puss

Sätter in en bild från Spanien 08, saknar det så mycket.


xoxo Tilde


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0