Tjuuuuz

Jag känner att jag inte kan vara deprimerad hela livet. Suicide är det enda som snurrar i mitt huvud, så arg är jag. I alla fall, Kajan försöker få mig att kolla på film med han och Loffe. Blääää jag orkar inte, men känner ändå att jag behöver göra något. Kan inte sitta här ensam längre, okej Mikaela är här också, men hon är där nere och jag känner mig ensam :( Pappa var är du när jag mest behöver dig? Kom hem nu.. Så, snart ska vi väl börja röra oss mot kajäääääään, hoppas jag. Vill orka.
"en äkta vän kommer alltid att stanna kvar, jag Älskar er mina finaste. Julia Blennborn, Jennifer Lantz, Emma Zetterholm, Mikaela Rofhök, Mikaela Krantz"




xoxo Tilde


Kommentarer
emma

finns alltid kvar <3<3

2009-05-23 @ 13:27:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0