Todays..

Är: trött och glad

Har: stor lust att sova
Tycker: att någon vill träffa mig

Vill: vara i något annat land än Sverige

Kan: inte mycket här i livet

Ska: städa mitt rum är ett måste

Tänker: att mitt liv är ganska bra, ibland

Lyssnar på: darin - what if, sjukt gullig

Måste: sluta äta mjölk, men det är fan omöjligt

Behöver: massor med pengar, funderar på att råna en bank

Längtar: efter något gott

Önskar: att det ska bli sommarlov nu 

Har insett: att jag är slarvig

Lovar: att.. nej jag vet inte

Gillar: mina fina vänner

Ogillar: idiotiska fjortisar som inte kan släppa onödiga saker(!!!)

Kommer: få en rolig helg känner jag

xoxo Tilde



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0