Torsdag

Torsdag torsdag torsdag..
Om exakt 1 timme och 5 minuter börjar derbyt mellan aik och hammarby. Fan vad taggad jag är. Med tanke på att det blev lite knasigt när det skulle beställas biljetter så kollar jag på tvn istället. Ska snart rulla hem till Jessica tänkte jag. Får hoppas på att hon orkar gå med mig till OK och köpa chips innan matchen börjar.
Idag iallfall så har jag varit i skolan. Kollade på film första lektionen, sen lång jävla rast, sen matte där vi bara hade betygssamtal  sen fick vi lunch. Betygssamtalet då.. ja vad ska man säga? Försökte flörta med Zeidon så han skulle sudda ut IG och sätta dig något bättre, han sa att han ville men att det inte går. Att han kan få sparken. Han skrev upp mig på sommarskola iallafall, och jag fick veta att Simon Trana, klassens jobbigaste, skönaste och bästa kille också ska gå. Gud vad glad jag blev! Han sa till mig att det ska bli mina två bästa veckor på hela sommaren.
Vet inte om jag ska tro på det med tanke på att för några dagar sen tog han min sko, förstår ni, min SKO(!!!) och stoppade in den i en mikro och satte på i typ 1 minut. Vem kommer på en sån idé ens? Och idag blötte han papper mad kaffe och sulade mot mig. Mobbning. Längtar redan efter sommarskolan..........
Efter den 2 timmars långa lunchrasten började vi äntligen, då satt vi i klassrummet i typ 20 min och pratade, sen slutade vi. Älskar dagarna innan sommarlovet, så jävla slappt. Nej men fan.. här blir inga barn gjorda

Ska lägga upp en bild på min söta vän Simon Trana sen när min bror kommer hem :)

xoxo Tilde


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0