VAAAAARMT!

Tjeenare, förlåt om jag inte har skrivit så mycket på senaste tiden men har inte haft tid eller hunnit. I fredags tog jag och fanny det bara lugnt :) igår gick vi upp tidigt för att åka till vällingby och köpa nya solglasögon och sen kom pappa och hämta oss för vi skulle åka ut med båten, fyfan va skönt det var och bara komma bort ifrån allt. Vi sola hela dagen igår och badade, tog mitt första dopp också, jag vet, ganska sent. Tog fan mitt första dopp 8 april förra året :p men så kan det gå när det har varit dåligt väder. Men nu fan har vädret blivit najs! På kvällen kolla vi på robinsson och spela kort. Idag har vi också solat hela dagen, men jag kunde inte sola frambenen för jag har bränt mig, haha. Svider på hela kroppen, var mest i skuggan faktiskt men fanny sola som bara den. Nu sitter jag här och fanny gick för ca 30 min sen, ska fan sätta på en film snart och bara tare lugnt :) PUSSS - mikaela

bilder från när vi var ute med båten:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0