dubbelsuck

Kom hem för en stund sen, första gången på hela helgen. Känns tråkigt, men samtidigt lite skönt. Farmis och farfis är här och mormis och hennes väninna Birgitta. Trevligt vaaa? Eller dom kanske har åkt, vet inte..
Ted, öppnar du min dörr igen lever inte du länge till, du vet att du ska knacka, DU VET K-N-A-C-K-A?! Jag vet att du vill vara med världens bästa syster men jag vill inte vara med dig, punkt slut.
Yeeees. Får hoppas på att Jessica är redo för en av våra berömde promenader ikväll, jag är supersugen på det.

Jag kommer från och med imorgon börja med en ny sak här, jag går nämligen in i min egna diet, eller ja, tips från internet också. Jag kommer skriva som en dagbok varje dag, hur det går och vad jag äter osv. Mest för att se själv hur det har gått, men också för andra som vill prova. Nu gäller det, bye bye skräpmat, godis osv. Jag börjar med att hälla ut colan som står bredvid mig, känns tungt..
Måste passa på och säga att NEJ, det är inte för att vara som äckelbloggarna, det är för att jag måste ta tag i mig själv innan jag slutar som.. vissa andra, nämner inga namn



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0