Emma is in theeeee house!!!!!!!

Som att tilde är så jävla dålig på att skriva i bloggen, så tänkte jag lägga in ett litet inlägg..!
Igår så gjorde vi inte så mycket, Jonathan Oscar Mikaela Tilde och jag satt och spelade buzz och jag tänker inte gå in på vem det var som vann.. (visa folk är inte värda att nämnas) ;)

Idag har vi bakat pizza så här på morgonkvisten den blev ganska god faktiskt, men jag tycker lite synd om pontare som inte kan äta min mat utan att få ont i magen så snart springer väl han in på toaletten i högsta fart och spyr! Säger bara lycka till på matchen imorgon pontare!!!!!!!!

Nu så ligger tilde och pontare i min mammas säng (mamma du får slå dom) och kollar på vi hade iallafall tur med vädret igen, Tilde och jag har då sett den här filmen ett antal gånger och kan typ alla repliker "GÖSTA HAR ALDRIG SAGT ATT HAN HAR CANCER!"


Ses och höres! / Den bästa av dom bästa EMMA!!!!!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0