ey yo!

Jag är HELT slut! Känns som att jag alltid skriver det.
Hade möte med skolsyster och skolläkare idag, även assistenten var med där inne. Vi pratade om massa grejer jag helst inte skriver ut här, men det känns värdelöst och jobbigt, allting. Jag behöver hjälp, punkt slut.
Sen åkte vi då till Kungsängen, hämtade ut min älskade(?) medicin som jag skulle gjort för någon vecka sen, hehe. Sen åt vi pizza, jag, Emma och Jennifer. Sanna kom förbi en stund också :) Efter det åkte vi då till Blackan och träffade bruur en stund och även Mickis. Nu ska jag duscha, brun utan sola mig och soooova. Tycker att älskling kan sluta sin dumma träning snart................................


me on tha pizzeria ala kungsängen
kommer en bild på mig och kusinis sen också, ska bara be henne skicka den :) pussssss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0