HAJ!!

Sjuk dag idag..
Mötte Lisette imorse, hon följde med mig till min läkare, dom stack mig i armen och så pratade vi om hur länge jag har stått över medicinen, trodde dom skulle svimma, haha! Känns inte längre när jag tar blodprov, gjort det så många gånger nu så snart kan jag göra själv. Sen åkte jag till skolan, slappaste skolan i världen. Och våran samlärare är nog den bästa som finns, hon berättade hur man vet vilka som är golare på skolan, det är bara titta vilka som går på bio ofta för att rektorn belönar med biobiljetter. Sen sa hon att hon blev anklagad förra året för att ha knarkar med elever på toaletten (hahahaha). När vi sen bytte samtalsämne till praktiken så frågade hon alla vad dom hade för aktivitet med barnen, så kom hon till en kille som bara har SAM lektioner med oss, han hade alltså inte praktik, då säger läraren "nej juste.. du har ju hängt med mig under dom här veckorna.. eller nej, kanske var opassande med tanke på vad jag nyss berättat att jag blev anklagad för" hahahaha! Älskar henne.

Tänkte på en sak på bussen idag, det är sjukt hur min yngsta lillebror kunde bli som han är. Han gråter på morgonen för att han inte vill ha sovmorgon, han vill till skolan INNAN lektionerna börjar och spela fotboll, och han ska gå hem sist också. Sen kommer vi till den andra lillebrodern, Ted, du läser ju, så lyssna nu. Du är lite som mig redan nu, men tro mig, du vill inte bli såhär sen. Sluta lek cool på lektionerna, du är cool ändå........... not! hehehe, slå mig inte nu. Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0