här sitter vi och har det bra

Skrev ett inlägg för några timmar sen, men hittade ingen bra bild att lägga in så det blev aldrig av, haha.
Igår var släkten här och firade mig, jag fick min älskade dator, hihi. Sen åkte jag, Jessica, Tove och Emma hem till Fanny där hon och Cas va, dom hade tänt ljus i hela lägenheten och gjort jättemysigt, sen stod det grattis tilde 18 år på dörren och allt var myspys. Sen kom oxis, frasse, sebbe, sara, steffi, mich, lennie, sofie och hennes typ tre kompisar.
Det blev lite knas mellan mig och älskling så jag och Emma åkte dit, först stannade vi på rasmus där emma åt, gratis. hihi. Vi kollade på Jönsson ligan en stund sen somnade vi.
Nu har jag precis varit hos Jessica och kollat på parry hotter, jennifer somnade på soffan. Jag är så sjukt jävla trött, ska nog sova snart. Äckelskola imorgon, funderar på att ta mig en sovmorgon, men det får vi se hur det blir med. Jag och Emma ska ha videosamtal nu, love it. Kanske lite mer striptease? Hihi. GodnatT!
omg vilken katt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0