hejsan hoppsan lillebror

RAAAAKT I PANNAN!
Har precis kommit hem från kalas ute i Kungsängen. Vi käkade på grillen på coop sen gick vi hem till Janka och käkade tårta, Ida fyllde år för några dagar sen. Vid halv 9 kommer vi på att paradise börjar, så vi springer (observera springer) till bilen och kör fort som fan. Jag kom hem 20 över, så hann se 10 minuter, kul!
Imorgon är det fredag, när vi slutar drar vi ner och äter och sen upp igen för att börja måla med målningsgruppen. Min favorit på skolan är våran kordinator Annie, hon ska hjälpa oss och hon har lovat att jag får måla på henne. Hehe! Emma ska få tillbaka också för att hon målade på mig förra gången.
Vi ska ha fula kläder på oss, jag går aldrig så till skolan så jag får väl ta med något. INTE glömma tilde....

Efter målningen måste jag förbi stan och byta ett par leggings emma tvingade på mig igår, det var storlek 36. Hell no att jag kunde ha dom. Tack för den Emma! Skulle fått plats två jag i dom. Sen ska jag och Emma hit och städa, jag är ju som sagt anställd. På kvällen ska vi hem till min baby och kolla på film och sen sova hos mig för att gå upp tidigt på lördag och storhandla plus städa igen. SUPERKUL!


asså förlåt emma, hahahaha, men jag kan verkligen inte sluta skratta. det här är fan i klass med mikaelas pass, hahahahahahaahaha


nej men det är lugnt, jag ser inte alls tjock ut........


oh my gosh..


my little sunshine, victor, bajare.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0