hola guapas!

Jag e fan cpduktig. Jag har städat mitt rum. Kan ha med att göra att jag inte har någon tid för det förrän på söndag, så uppbokad är jag. Imorgon börjar jag klockan 1, men eftersom att min fader anställt mig som städare på torsdageftermiddagar så måste jag upp tiiidigt imorgon och göra det innan skolan. Slutar tre, men då ska jag till mimers och göra ett nytt försök, plugga. Var där idag, satt 5 minuter sen gick jag. Helt värdelös!! Sen vid kvart i 5 så ska jag och Emma röra oss mot Kungsängen, vi ska nämligen hem till min älskade kusin Jennifer och hämta some stuffs, kläder och eventuellt skor. Efter det är det snabba puckar till min bror i Blackan för att hälsa på, var där senast när han precis hade flyttat in, så tänkte svänga förbi och se hur det är nu.

På fredag hinner jag ingenting heller, slutar 12, då ska jag på "målar"-möte. Vi ska nämligen måla om klassrummet och jag tog på mig ansvaret att hjälpa till, så vi ska snacka budget och färg osv. SKITkul. Sen fort som fan ner och äta och sen vidare hem till Sara där Lisette och Tove är också, där fixar vi oss och vid halv 5 kommer skjutsen till Akalla(hehe) där Saras 18 års fest håller till. Kommer bli super!


Qellie och Emma i skolan


omg.. aja............

Kollade aldrig klart på fotbollsgalan igår, så det är vad jag ska göra nu :) Måste se Emil ta priset, usch så underbart. Puss och kraaaaaaam!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0