hoppsan!

Jag är ganska dum ibland.. Jag har inte tänkt en sekund på idag att jag har en blogg, dumt av mig.. Ingenting intressant händer i mitt liv, allt rullar på som vanligt, ungefär. Mötet idag hos specialpedagogen gick väl sådär, vi fick byta plats hon och jag för att jag inte koncentrerade mig när jag såg ut i korridoren, var kanske inte så passande när jag var där för att öva just koncentrationen, hehe.
Det jobbigaste med mötet var att jag blev tillsagd att boka 2 nya möten, med mentor och barn och fritidslärare. SUCK. Kan inte ens hålla koll på en penna, nu ska jag hålla koll på det? Kommer inte sluta bra.. När jag var klar där åkte jag hem, och efter maten gick jag ut på en promenad med min söta granne Olivia, vi mötte även the other Olivia, vi satte oss vid kanalen och åt godis och pratade om allt mellan himmel och jord. Bajen var nog det största samtalsämnet, fina grejer. Sen kom Olivias killkompis dit och sen gick vi hem. Vi var ute i typ två och en halv timme, så jävla bra gjort!

Vet ni vad jag ska göra nu? Jag ska fortsätta kolla på Fotbollsgalan jag missade igår. AIKs Motomba eller vad han nu heter gav mig dagens skratt.
Programledaren: Jaha.. Hur ska ni fira ikväll nu då?
Motomba: Vi skah fezta me allah guzzar här inneeeh.

SÄGER BARA, E-U-W. Ni skämmer ju förfan ut svenska folket.

Till sist vill jag avsluta med att berätta att min bh inte har suttit bra idag. Den skaver på mina revben och det är INTE skönt. Så nu åker den av! Ska smsa lite med älskling innan jag somnar också, hihi. Bjuder på en fin liten bild!! :)


i like it this way!

nu höll jag på att glömma. Mina provsvar för blodproven har kommit. Mina värden är lite för höga (som vanligt), och jag ska fortsätta med samma dos. Kul, nu kommer jag börja må bajs igen :(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0