jag älskar dig din feta böld! <3 / emma

My Tilde Lantz 18 år

Nu har dagen kommit, dagen vi har längtat på. Nu slipper vi sitta i min trånga lilla lägenhet i nyckelby och vänta på mamma för att kunna få tag på kiss utan nu kan vi använda ICA nyckelby till det alla andra gör, cigg och alkohol.

Vi har hållit ihop från första dagen vi sågs och det är inget jag ångrar, vi har gått igenom otroligt mycket tillsammans t ex: så fort någon av oss mår dåligt så slänger vi in en kommentar om något eller sätter sig och planerar hur vi ska döda varandra och helt plötsligt är alla problem borta.

Jag njuter varje sekund jag är med dig även fast vi är osams så sitter jag där och är så otroligt glad över att du föll ner i mitt tragiska liv.

När vi först lärde känna varandra trodde jag att det skulle bli en sån där vänskap som bara håller i 2-3 månader, men kolla på oss nu! Bor tillsammans på helger gör allt tillsammans det enda som saknas är väl att vi ska börja skita i kors på toaletten eller något. Men vi kan gärna hoppa över det ;)

Sitter här och tänker på alla killar vi snackar med om hur ofta dom säger, så du är med emma/tilde nu igen? Är ni alltid med varandra eller? Vi är fan med varandra hela tiden skolan/hemma/telefonen och så fort vi inte är det så sätter vi oss och åker för att kunna ses i typ 1 timme om inte mindre. Det är vad jag kallar vänskap ”Äkta vänskap” ingen av oss har något höjdar liv helt ärligt så är våra liv sämst men vi har det många andra inte har VI HAR VARANDRA genom alla väder och tårar och blod. Jag älskar dig My Tilde Lantz säger det inte ofta för att du vet redan om det baby <3<3<3

Lämna mig aldrig för då måste jag knuffa ner dig för vattentornet.



Kommentarer
Annika

Va fint skrivet Emma!! :):) puss på er båda! <333

2009-11-24 @ 22:32:11
tilde

haha ja visst! :) puss stumpaaan<3

2009-11-24 @ 22:36:41
URL: http://notlikeus.blogg.se/
Jennifer

Hahahaha. Emma, du är så fin. Gulliga du. Var rädda om varandra!

2009-11-25 @ 07:45:44
URL: http://idie.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0