jag suger

Jag håller med Emma. Jag är verkligen dålig på att uppdatera. Så mycket som har stått ivägen, bla svininfluensan. Har inte fått sitta ner vid min dator på hur länge som helst känns det som. Jag har spenderat min helg hos Emma. I fredags kom Mickis, Jonathan och Oscar Speedos dit. Vi gjorde ingenting speciellt, tog det lugnt bara. Klockan 05.30 däckade vi äntligen men vaknade några timmar senare.
Jessi kom hem och hämtade mig och Emma och vi åkte och käkade i träkvista. Jonathan kunde tyvärr inte följa med för hunden var i bilen, haha. Jag hade därimot haft en trevlig skrattstund om han fått svårt att andas ;) Nej min älskling, jag ska inte vara dum. Hade självklart inte skrattat..................... hehehe

Jag somnade typ 10 gånger under lördagen, så trött var jag. Skönt var det att sova sen iallafall! Nu sitter jag hemma hos pappa, ingen har varit hemma på hela dagen, känns som att jag bor här själv. Jätteläskigt. Hungrig är jag också! Klockan 10 är det paradiiiiiise, längtar som fan.

Min vecka är helt fullbokad, känns läskigt och jobbigt. Lite panik faktiskt. Brukar alltid annars planera dagen efter hur den kommer, men ja.. Måndag är min lediga dag, då har jag iofs innebandyn på kvällen, om jag orkar. Sen på tisdag ska jag firas hos Moder och på kvällen vara med Emma och Fanny (HOPPAS JAG!!). På onsdag är det ju då min födelsedag, men yippie, ingen ur min familj vill fira mig då? Vad är det för något liksom? Jaja, tur som jag har så har jag min tredje familj Zetterholm/Edstrand. Om Jessi kom ifrån jobbet så ska hon laga mat och så ska vi mysa där istället. På torsdag åker vi iväg på kryssning och kommer hem fredag eftermiddag, då ska jag troligtvis iväg på fest på en gång. Om jag orkar! Annars kanske det är en bra dag att vara med älskling på? Hihi. Och på lördag kommer släkten hit, dock inte min kusin och det är jag besviken på. Emma, Qellie, Tove och Jessica kommer hit också, det ska bli mysigt.

Mitt ljud på min dator går mig på nerverna. BLIR GALEN! Högtalaren höjer och sänker sig av sig själv till och börja med, och sen är ljudet.. konstigt, man hör bara musik, ingen röst typ. Basen har också fått någon flipp, den är jättehög, till och med när den är avstängd :@




gud vad jag saknar Spanien. Nästa sommar kör vi igen bästis!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0