Lördag!

Shit vilken lyckad kväll det blev igår. Hände lite tråkiga grejer, men det försöker vi lägga bakom oss. Daniel kom och hämtade oss och körde oss till lokalen där vi tjejer åt middag och drack vin och mös. Vid 8-9 började folket dyka upp. Det var kul. Samtidigt som killen skulle fixa ljudet då ena högtalaren gått sönder bad Sara någon dra igång en låt. Jag lyckades jävligt bra med "stockholm i mitt hjärta". Alla hängde på. Sen var låten slut och jag skulle köra igen, denna gång "ååååh heja hammarby". Dock ingen som hängde på, så jag gick ut. Haha! Vid 4 drog jag och Emma hem till Fanny efter lite olaglig körning, haha, mer säger jag inte :):):). Däckade på dirren nästan, eller jag låtsades sova för att slippa lyssna på Fanny.
Snart ska vi hem till Emma tror jag. NAJS! Tog bara tre bilder med min mobil igår, resten är på allas kameror. Jag gjorde ex antal videor också. Jag trodde det var kamera så vi stog och posade som fan, haha!


Jag innan middagen


Jag på toa. Haha, mina berömda toalettbilder. Love them!


Emma, hahahaa!

Måste också tillägga att jag blev sjuuukt hungrig så jag tog HELA ostbågsskålen och hade i knäet. Då är Fanny dum och säger att jag inte klarar att äta upp allt. Jag var tvungen att visa vilken man jag var, vaknade proppmätt imorse. Tur att jag kan vara mig själv framför mina vänner iaf, haha!



Kommentarer
Älskling

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-11-14 @ 20:07:53
tilde

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-11-14 @ 22:24:00
URL: http://notlikeus.blogg.se/
emma

<3<3<3<3<3<<3<3<3<<3<3<3

2009-11-15 @ 11:27:42
URL: http://notlikeus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0