måndag

Vi började tydligen 9.20 imorse, oopsie. Som tur var har vi världens bästa rektor, hon tog bort våran frånvaro, det var trotsallt inte vi som gjort fel :) Det har varit så jääävla segt i skolan idag, men det är väl skönt på sitt sätt. Imorgon ska jag på möte med specialpedagogen igen, får hoppas på att jag kommer ihåg. Vi ska öva på motivation och koncentration, det svårtaste är att koncentrera sig när man väl är där, haha. Och på torsdag ska jag träffa skolläkaren, han ska berätta lite om adhd osv. Sen får vi se hur det blir!
Nu ska jag snart springa iväg och träffa Tove, sen vid 8 är det innebandyträning, är sjuuukt otaggad. Men vad gör man inte för lite träning? See yah!


fick se skolkatalogen idag, woho. SKITsnygg!!!


"dagmasken lenart", haha så jävla bra stavat!


Qellie skrev det här i mitt block förut när jag gav upp hoppet om skolan. Så jäklans söt


fettooooooooo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0