oh no!

Jag tänkte att jag skulle väga mig idag, det såg frestande ut och det var ett tag sen. Till min stora förvåning visade vågjäveln 45,6! Jag trodde jag skulle tuppa av. Åhnej tänker ni, men fortfarande är det mycket för mig, det handlar om hur mycket jag går upp, inte hur mycket själva siffran är.
Men jag gjorde ett nytt försök, utan kläder. Pjuuuuuuuu. Vågen visade:



..frågan är hur jävla mycket kläder jag hade på mig, hahaha. För det här var dessutom efter jag hade käkat. Helt sjukt, kläder för 2 kilo? Inte konstigt det är jobbigt att röra sig..

Kom precis hem från Yessi da maaaan, alltid lika kul att träffa henne, snuttegullan. Mickis åker med mig till skolan imorgon vid 12 och käkar lunch och hjälper mig att plugga. Det känns bra. Nu skriker min säng efter mig. Btw, jag har valt ut bästa 18års presenten och bästa julklappen pappa ska ge mig, annars blire war. Bärbar dator i present och säsongskort i julklapp, kan ju inte bli bättre. Nu ere klart att jag, Emma, Olivia och Olivia kör på aaaalla matcher, till och med borta. Kommer bli SÅ nice. Fina hammarby. Men fan! Godnatt, sov så jävla gott för det ska jag göra. Pussennnnn



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0